صحبت های زیادی در خصوص تصمیم جدید شنیده میشه 

 برای من یک نفر که کارم  وابسته به ماشینم هست واقعا افزایش نرخ بنزین یعنی با خاک یکسان شدن من

من تازه 4 5 بود که با سخت گیری بیشتر تونستم هزینه ها کم کنم و کمی پس انداز داشته باشم 

اما الان با بنزین 3000 تومنی کل حساب و کتاب زندگیم بهم خورده و واقعا نمی  دونم چه باید کرد 

من چون با خودم ابزار کار جابجا می کنم طوری نیست که بشه از اسنپ یا مترو یا اتوبوس استفاده کنم . دلیل دوم هم اینکه من جابجایی زیادی در سطح شهر دارم  و عملا رفت و آمد من به تلفن و تماسهایی که دارم متغیر هست . شاید در طول روز چندین بار از شرق به غرب مشهد برم و برگردم 

واقعا با این شرایط باید از خورد خوارک خودم بزنم و تمامش رو خرج بنزین کنم . واقعا منصفانه نیست 

بنزین آزاد یا تک نرخی برای ماهایی که میزان دارمدمون پایین هست بیشتر از یک فاجعه بزرگ نخواهد بود .

زندگی این روزهای ما هم ک به لطف قطعی اینترنت کلا مختل شده و برای کسی که در حوزه IT فعالیت میکنه واقعا استفاده از اینترنت خیلی بیشتر از یک تگلرام و ایسنتا و یا هر شبکه اجتماعی هست امیداورم که هر چه زودتر به شرایط قبل برگردیم . 

شاید هم قطعی این چند روز پیش زمینه راه اندازی اینترانت ملی ایران باشه گرچه که بعید می دونم