این حرفی که پریروز علی به من گفت 

ما دو نفر کاملا متفاوت در خصوص واکشن نشون ددادن در مورد یک موضوع مشترک هستیم 

اما قصه اینکه  به نسبت اتفاقهایی که در جریان کار ما رخ میده و اون اتفاق ادامه کار رو مختل یا تحت تاثیر قرار میده علی همیشه و همیشه واکنش های تندو هیجانی داره و تا راه حلی برای رفع مشکل پیدا نکنه آروم نمیشه و مثل مرغ سرکنده این طرف و اون طرف میره و هی حرف میزنه که چیکار کنیم و چیکار کنیم 

در مقابلش من هستم که تمام سعی ام اینکه اون اتفاق نخواد باعث ناراحتی و به هم ریختن ذهنم بشه و بعد دنبال راه حل می گردم . 

میدونی تفاوت بزرگی بین ناراحتی برای یک موضوع و نگرانی درباره اون موضوع هست 

من سعی میکنم این دوتا رو از هم تفکیک کنم و ترجیح میدم برای مشکلات شخصی خودم ناراحت باشم تا مثلا برای شرایط کاری و سختی هاش و چاه های سر راه این مسیر  

 

خلاصه که علی یگه تو خیلی خثنی هستی 

نمیدونم تلاش برای حذف آرامش آیا خنثی بودن تلقی میشه یا نه 

تا نظر شما چه باشد